Den evigt och alltid vinnaren Messi

Published on by thea

Numera fotbollen blivit populära sporten i världen. Som vi vet, fotbolls-VM 2014 i slutet. Jag tror att om du är ett fotbollsfan, då billiga fotbollströjor är nödvändigt för dig.

Brasiliens VM-finalen på Maracana stadion i Rio de Janeiro slut, vann det tyska laget mästerskapet, men tävlingen kommer också att finnas ett antal individuella utmärkelser delas ut.

Argentina kapten Lionel Messi vann FIFA Golden Globe tjänsteman, blev den officiella bästa spelaren VM. Efter matchen, Messi på scenen för att ta emot priset, vann Gold Glove Award (bästa målvakt) Neuer sida, Argentina den 10 vann Golden Globe.

Argentina 0-1 efter 120 minuters brottas med det tyska laget förlorade, förlorade med Maracana stadion. Efter matchen, kärnan Messi sade Argentina förlorade mästerskapet väldigt ledsen för personlig heder kan inte jämföras med de nationella resultaten.

Messi sade: "Vi var borta från mästerskapet är så nära på så sätt att förlora spelet bästa spelaren riktigt irriterande Jag bryr mig inte om att detta inte är en konkurrenskraftig personlig ära och delta i tävlingen ...?"

"Det här är ett tillfälle att en gång kan komma med jubel till Argentina fans, så att de kan glömma sorg. Globes är inte viktigt, jag vill bara lyfta Gold Cup."

"Guld är inte kunna ta våra fans verkligen skämmas, men vi kan lämna arenan huvudet högt, därför att vårt hjärta är lugn och jag är stolt över att han är argentinsk."

Jag tror att människor som stöder Messi tycker fortfarande Messi är en vinnare, för alltid och alltid. Bredvid, Messi Argentina vm 2014 fortfarande heta försäljning på nätet. om du älskar honom och vill köpa en, välkommen till vår butik matchtroja.info. tack!

To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post