Fotboll är viktiga för barn

Published on by thea

Numera är fler och fler föräldrar med fokus på barns lärande och ignorera deras fysiska kondition . Så att barnets kropp blir värre , är den främsta anledningen till att de saknar på motion . Jag tror fotbollsmatch är viktigt för barn . Och jag tror att barnen bär fotbollströja barn är mycket stilig .

FC Barcelona , ligger i staden Barcelona , Spanien , en stor klubb , som grundades i November 29, 1899 , en av de traditionella La Liga jättarna , men även Europa och världen i dag en av de mest framgångsrika fotbollsklubb . Barcelona Football Club är en av världens mest berömda klubb . Club emblem emblem från de tidigaste Diamond började uppleva en förändring i flera steg , men kärnan i det är alltid bevaras . Detta inkluderar röda och gula katalanska regionala flagga , fyra gula bar med Valdes Valdes med Triple Crown och Triple Crown Fyra röd rand är Kataloniens flagga , liksom " FCB " bokstäver . Således var FC Barcelona föddes , producerade också den berömda team logotypen .

Messi är min favorit stjärna , och jag skulle köpa en billiga fotbollströjor gillar honom . Om du är som jag , varför köpa den? Jag tror att dina barn kommer mycket glad . Och jag tror dem fotbollströjor är mycket vacker .

To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post